Wij zijn hét bureau voor virtuele assistentie. Al meer dan 25 jaar helpen wij ondernemers en professionals met het slim organiseren van hun werk. Onze opdrachtgevers laten ons weten welke klus er geklaard moet worden, wij zorgen dat het voor elkaar komt.
Moneypenny zoekt creatieve social media specialisten, die – op afstand – ondernemers ondersteunen bij hun online zichtbaarheid. Ben je op zoek naar een flexibele, volledige remote job en heb jij een passie voor contentcreatie, social advertising én optioneel ook e-mailmarketing? Lees dan vooral verder.
Als remote social media specialist werk je voor één of meerdere opdrachtgevers (ondernemers en professionals) die ondersteuning nodig hebben bij hun online zichtbaarheid. Je taken kunnen o.a. bestaan uit:
Meer lezen over werken als Moneypenny-VA?
Onze recruiter en Virtueel Assistent Mariëlle heeft een leuke bijdrage op Linkedin gepost, waarin ze een typische werkdag beschrijft. Deze post geeft je een mooi inkijkje in de hectiek en uitdagingen van het werken als Moneypenny-VA.
* Je mag als vuistregel hanteren dat je woonplaats in Nederland is en je maximaal 6 maanden per jaar vanuit een Europees land naar keuze kan werken, België uitgezonderd.
Is jouw interesse gewekt, zijn de voorwaarden duidelijk en ben je klaar om jouw sollicitatie te versturen? Lees voordat je reageert ons blog 12 Situaties waarin het niet verstandig is om bij Moneypenny te solliciteren om te zien of deze functie écht bij jou past. Zie jij een match? Reageer daarna direct via het sollicitatieformulier!
Heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar talent@moneypenny.nl.
"*" geeft vereiste velden aan