Management assistent – 70% remote

Vacature details
Aantal uren/week
20-24 uur
Werklocatie
Combi thuiswerk / op locatie
Sluitingsdatum
29 februari 2024
Deze vacature is reeds vervuld. Bekijk onze vacatures of meld je hier aan en blijf op de hoogte van onze jobs!

Management assistent – 70% remote

Voor onze opdrachtgever Gingermood zijn wij op zoek naar een management assistent (70% remote) die blij wordt van het ontzorgen van de directeur. De assistent die zijn/haar hand niet omdraait voor office management en verantwoordelijkheid wil dragen voor de planning van onze trainingsdagen.

Jij wil samen met het team bijdragen aan Gingermood’s missie om de wereld een beetje mooier te maken door middel van het vinden van de best passende coaches en trainers voor onze klanten en coachees.

Moneypenny verzorgt de werving en selectie voor deze functie. De geschikte kandidaat komt rechtstreeks in dienst bij de opdrachtgever.

De opdrachtgever

Gingermood is een organisatie die met veel plezier HR-afdelingen en coachees helpt met het maken van perfecte matches voor effectieve coaching en training. Hiervoor hebben ze een eigen systeem met een zelfontwikkelde matchingtool.

Een goede klik met een coach is essentieel voor een effectief coachtraject! Gingermood gelooft dat persoonlijke ontwikkeling zorgt voor energieke en gemotiveerde medewerkers, duurzame groei én ontwikkeling van de organisatie. In de coachpool bevinden zich ruim 120 coaches door heel Nederland met ieder zijn eigen specialismen.

Daarnaast bieden ze teamcoaching en leiderschapsprogramma’s aan die de persoonlijke groei van medewerkers ondersteunt en daarbij ook de ontwikkeling van de organisatie waar zij bij werken.

Wat ga je doen?

Jij beheert de agenda van de directeur en zorgt voor een efficiënte planning. Je denkt graag met haar mee en ondersteunt waar mogelijk. Je coördineert de leiderschapsprogramma’s en trainingen, inclusief het plannen van trainingsdagen, coachgesprekken en het huiswerk van de deelnemers. Hiervoor heb je veel contact met klanten. Tenslotte voer je office management taken uit om ervoor te zorgen dat alles op kantoor soepel verloopt. Je bent de belangrijke schakel binnen het team en denkt en helpt graag mee. Kortom:

  • Agendabeheer en ondersteuning directeur
  • Office management
  • Planning/coördinatie van o.a. teamsessies en leiderschapsprogramma’s
  • Klantsupport
  • Meewerken en meedenken met projecten

Welk profiel zoeken we?

Iemand die het leuk vindt om contact te hebben met meerdere partijen en goed is in het creëren en bewaren van overzicht. Je werkt graag gestructureerd en bent communicatief vaardig. Je hebt interesse in persoonlijke ontwikkeling en zet je daar graag voor in. Jij beschikt over:

  • Ervaring als management assistent of administratief medewerker
  • Minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Klantvriendelijke instelling
  • Zelfstandigheid en proactiviteit
  • Open en directe manier van communiceren
  • Goed kunnen omgaan met ad hoc werkzaamheden
  • Native kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift

Wat bieden we jou?

  • Een contract tussen de 20 en 24 uur per week
  • Een salaris tussen de 2.700 euro – 3.200 euro (bruto, o.b.v. 40 uur) afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Flexibele werktijden (in overleg)
  • Hybride werken (tot 70% remote); minimaal 1 dag per week op kantoor in Amsterdam, de rest van de week bepaal je zelf waar je werkt
  • Onbeperkt aantal vakantiedagen
  • Vakantiegeld 8%
  • Laptop en telefoon
  • Bijwonen van eigen evenementen zoals Leertafels en Inspiratiedagen
  • Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling

Spreekt dit je aan?

Is jouw interesse gewekt, zijn de voorwaarden duidelijk en ben je klaar om jouw sollicitatie te versturen? Reageer dan direct via het sollicitatieformulier!

Heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar talent@moneypenny.nl.

Zet jouw talent in voor Moneypenny!

Wil jij ook als Virtueel Assistent aan de slag? Kom aan boord en geef jouw work/life balance een boost!