Parttime administratief medewerker verhuur (remote)

Vacature details
Aantal uren/week
20 uur
Werklocatie
Thuiswerk
Sluitingsdatum
8 september 2025

Parttime administratief medewerker verhuur (remote)

Moneypenny is de grootste aanbieder van managementondersteuning op afstand. Onze opdrachtgevers laten ons weten welke klus er geklaard moet worden, wij zorgen dat het voor elkaar komt.

Voor Wolf Huisvestingsgroep verzorgt Moneypenny de werving en selectie voor deze leuke vacature. Je komt in dienst bij Wolf Huisvestingsgroep. Heb jij interesse in een baan bij een ambitieuze, informele en innovatieve organisatie?

Heb je meerdere jaren relevante werkervaring? Voel je ervoor om huurders te helpen met hun vragen, om de verhuuradministratie te verzorgen en om Wolf Huisvestingsgroep verder te laten groeien? Heb je oog voor secuur werken, ben je klantvriendelijk en assertief? Behoud je het overzicht en denk je een stap vooruit? Ben je op zoek naar een parttime baan waarbij je grotendeels zelf bepaalt hoe laat en waar je werkt? Dan is deze baan bij Wolf Huisvestingsgroep echt iets voor jou!

Dit zijn jouw werkzaamheden

Wolf Huisvestingsgroep verzorgt de verhuur en het management van zo’n 2000 woningen verspreid over zo’n 10 locaties in heel Nederland. Vanaf januari 2026 komt daar een groot nieuw project bij. Een groot deel van de processen verloopt automatisch en gestandaardiseerd, maar het blijft ook mensenwerk.

Uiteraard sta je er niet alleen voor: je werkt nauw samen met John Patrick die verantwoordelijk is voor finance & IT, met de regiomanagers Floris, Danicka, Klaas en met Frank.

Je werkzaamheden rondom verhuur

  • Van één van de grotere projecten zal je het eerste aanspreekpunt zijn voor de huurders. Je houdt de mailbox bij met allerlei huurdersvragen over verhuringen, opzeggingen en onderhoud. Je stuurt ook het schoonmaak- en onderhoudsbedrijf aan. In toenemende mate word je het aanspreekpunt voor de opdrachtgever.
  • Tijdens vakanties van collega’s en tijdens piekdrukte zal je het bovenstaande ook doen voor de andere projecten.
  • Huurcontracten (door middel van daarvoor bestemde software) opstellen en bewaken dat ze ondertekend worden.
  • Inplannen van afspraken. Voor het netjes opleveren van woningen door vertrekkende huurders, voor de sleuteloverdracht met nieuwe huurders en voor het houden van bezichtigingen met woningzoekenden.
  • Je voert gegevens in, in de daarvoor bestemde verhuur- en eventueel boekhoudsoftware. Denk aan nieuwe huurders, huurcontracten, en facturen (servicekosten).
  • Ondersteunen bij financiële processen zoals bij het opstellen van maandelijkse rapportages en jaarlijkse servicekostenafrekeningen.
  • Sociaal beheer (activiteiten door en voor bewoners van de projecten) ondersteunen.
  • Updaten van websites en andere documenten.
  • Agendabeheer & vergaderingen inplannen.
  • Marktonderzoek, (bel) lijsten opstellen en mailings verzorgen. Wolf Huisvestingsgroep is altijd op zoek naar nieuwe klanten en samenwerkingspartners. Zowel met oog op de bestaande dienstverlening als ook met oog op de markt die ze willen gaan betreden (hospitaverhuur) zie kamerklik.nl.
  • Mocht je tijd en zin hebben, dan kan je te zijner tijd ook helpen bij de verhuur in de panden (woningen laten zien aan aspirant huurders en controleren of ze netjes zijn achtergelaten). Rond de maandwisselingen is er vaak een piekbelasting. Ook tijdens de vakanties van collega’s zou je hier extra in kunnen ondersteunen, als je daar interesse in zou hebben.

Hier word je blij van

  • Je hebt veel vrijheid om zelf te bepalen wanneer en waar je aan de slag gaat. De meeste werkzaamheden kan je inplannen op dagdelen die jou het beste uitkomen.
  • Je werkt vanuit de plek die jou het beste past. Je zal voornamelijk (en als je wil, uitsluitend) vanuit je thuiskantoor werken. Mocht je het leuk vinden, dan kan er ook af en toe op de wooncomplexen, flex-kantoorplekken of in een café (in de omgeving van Amsterdam of Utrecht) worden afgesproken met collega’s om samen te werken of bij te praten.

Dit ben jij

  • Je hebt bovengemiddelde ervaring en affiniteit met het werken in Excel ten behoeve van het stroomlijnen van diverse processen.
  • Je hebt ervaring met bekende software zoals in ieder geval Outlook en Word.
  • Je hebt de motivatie om ook de administratie in andere software, voor verhuur en eventueel voor boekhouding, onder de knie te krijgen.
  • Je hebt oog voor detail, werkt secuur.
  • Je bent een teamplayer die ook zelfstandig en proactief is.
  • Je wilt bijdragen aan een gezellige, fijne, schone en veilige leefomgeving voor onze huurders.
  • Je hebt voldoende, relevante werkervaring, binnen of buiten de sector.

Wat biedt de opdrachtgever

  • Een ambitieuze en informele werkomgeving.
  • Een klein en toegewijd team van collega’s.
  • Mogelijkheden om je te ontwikkelen en door te groeien. Bijvoorbeeld afhankelijk van je Excel ervaring het uitvoeren van processen en het helpen bij het implementeren van software en processen ten behoeve van verhuur en onderhoud.
  • Begeleiding door ervaren collega’s.
  • Een marktconform brutosalaris rond € 1.900,- gebaseerd op 20 uur per week (€ 3.800.- op fulltime basis, inclusief vakantiegeld).
  • Goede ondersteuning in thuiswerken.

Spreekt dit je aan?

Over Wolf Huisvestingsgroep

Wolf Huisvestingsgroep is expert in het verhuren en beheren van woningen voor verschillende doelgroepen zoals studenten en senioren. Opdrachtgevers zijn zowel projectontwikkelaars, investeringsmaatschappijen als woningcorporaties. Ze spelen continu in op innovaties, actuele marktomstandigheden en veranderende wetgeving.

 Zie jij een match? Reageer dan direct via het sollicitatieformulier!

Heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar talent@moneypenny.nl

Sollicitatieformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Wat leuk dat je reageert op deze job! Wij zullen respectvol omgaan met de gegevens die je ons verstrekt. Lees meer over ons privacybeleid op onze site.
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
    * Gebruik geen speciale tekens in de bestandsnaam van jouw Nederlandse CV.
    Om er zeker van te zijn dat alles duidelijk is, vragen we je onderstaande checkboxen aan te vinken voor akkoord:

    Zet jouw talent in voor Moneypenny!

    Wil jij ook als Virtueel Assistent aan de slag? Kom aan boord en geef jouw work/life balance een boost!